Helgen

Lördagen: 
Började dagen med att hoppa Cian för första gången. Det gick jätte bra faktiskt han var lugn hoppade fint osv. Fast när vi skulle hoppa en linje så blev det lie mycket i hans lilla huvud men tillslut gick det jätte bra! Finaste Cian pojken! 
 
Sen direkt efter så skulle jag provrida en ponny vid namn Krux (och nej jag ska inte köpa någon ponny) och det gick också jätte bra. Han var super rolig att rida, men ja han var långt ifrån lätt. Men det flöt på bra, tills vi gjorde ett galopp ombyte då blev han lite väl taggad, men då skrittade och travade jag ett tag och då gick det prima!! Måste då tacka Felicia (Kruxs ägare) för att jag fick prova hennes roliga och fina ponny! :) 
 
Mobilbild på mig och Krux! 
 
Söndagen: 
Då var det ju dressyr tävling och jag ska förklara väldigt kort om hur det gick. Allt känndes bra förutom ena galoppen och jag trodde att vi faktiskt skulle få bra men dommaren tyckte något HELT annat... Men laget tog iallafall hem tredjeplats, wei! 
 
 
Värdelns finaste ponny.. ♥
Vet att jag sitter helt kaos, men det är svårt att sitta bra på en ponny man är alldelles för lång på... 
 
Sen på eftermiddagen när vi kom hem så löshoppade jag och Emilia hennes söta ponny Lillen och det gick super! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - TeamPonnys

Jättefina bilder! :D

Svar: Åh tack, vad glad jag blir! :D
Johanna Wisten

2013-06-20 @ 10:16:42 / URL: http://teamponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback