Usch vad det regnar

Hej bloggen! Vet att uppdateringen är ursel men mitt bloggsug har varit väldigt lågt de tre senaste dagarna. Men i alla fall så sitter jag nu ute på altan och det regnar som bra den, mysigt! Tycker att det är jätte mysigt när man sitter i en soffa med massa filtar och kuddar och så hör man regnet puttra. 
 
Idag så ska jag nu snart äta sen ska jag ta mig ut och försöka hitta mina lilla kanin som är på rymmen.. Sen så ska jag städa och fixa en massa och sen ikväll så ska jag till stallet och rida sam fixa åt Geronimo. Sen ska jag och Emilia även spendera natten där, så det blir najs! 
 
Världens finaste ponny i Kalix ♥ 
 
Förövrigt så har jag gjort upp en jätte noga träningsshema för Geronimo så att allt ska sitta inför våran sista tävlinf som är om 2 månader! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback