Jag trodde bara man kunde drömma drömmar

Hejhej, nu sitter jag här med två sovandes Nina och Tilda. 
 
Ajja ska komma till saken nu direkt. Jag tävlade ju igår i Råneå med Geronimo som jag skrev i ett tidigare inlägg. Jag var ju med i klasserna LD och LD+5. Jag hade absolut inga krav, bara att ta oss över första hindret (som jag trodde att det aldrig skulle gå).. Men nu drar jag igenom klasserna iallfall. 
 
LD: På framridningen var han hur fin och pigg som hellst. Hoppade allt på framhoppningen som en klocka. Väl inne på banan så var han som en gud och så himla glad. När jag kom igenom banan med inte ett enda jävla stopp. Asså känslan, trodde aldrig det skulle gå, han hoppade allt som ingeting och var bara helt underbar. 
 
LD+5 (avd b): På framridningen så var han väldigt trött och seg, men försökte iallafall. Hoppa lilla två gånger, räcket en gång och oxern en gång. Han hoppade fint, så gav mig där. På banan så var han fortfarande trött men jag peppade och drev han så att han försökte iallafall. Vi kom nära väldigt många hinder, men han hoppade. Kom igenom och var så sjukligt glad. 
 
Detta beskriver lycka, mitt allt ♥ 
 
Nu kan man ju tänka och undra varför jag blev så glad för de var ju bara LD, men som många men inte alla vet är Geronimo väldigt speciell när man kommer in på en bana, han kan lika gärna stanna ut sig på första hindret. Att gå in på en bana med Geronimo är att våga misslyckas för att senare lyckas.  
 
Förövrigt så var det min och Geronimos ettårsdag i fredas, så tänkte göra ett inlägg om hela våran resa! 

Kommentarer
Postat av: patricia

grattis till vinsten!!! :)

Svar: Tack!! :)
Johanna Wisten

2013-05-19 @ 22:01:16 / URL: http://patriciasantos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback