Ridit två, en kvar.

Idag så vaknade jag hos Eveline. Vi åt sedan supergo frukost innan vi begav oss till Pavves stall (Evelines sköthäst). Väl där så tog vi in en arab ponny som jag skulle rida. Det gick sådär, haha.. En sjukt jobbig och stökig ponny men ändå hyffsad fin, haha. Man behövde riktigt bra tålamod om man säger så. Haha ajja bjuder på en bild iallafall. 
 
Sen så drog jag och Eveline till Boden och sedan till Geronimo. Vi myste på där ett tag i sommarhagen med alla fyra hästarna. Sen så tog vi in Geronimo och gjorde iordning han för ett kort barbacka pass. Han fick bara lunka på i höggräset på rakt spår i alla gångarter. Det gick väl bra glad och sprallig ponny det tycker i om! 
 
Snart ska jag och Eveline dra till tredje stall i Mockis där vi ska rida ut på Guinnies och Cian, så det blir najs. Sen efter det så drar vi hem till mig och spenderar natten där. Bloggar mera efter det, ha de bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback