Lycklig tjej 123

Asså jag känner mig bara allmänt lycklig för tillfället, helt sjukt! Allt känns så himla bra. Jag har Geronimo 6 dar denna vecka, jag smider planer för sommaren, halft ledig denna vecka osvosv kan typ rabbla upp 1000 olika saker som gör mig sjukligt lycklig. Det som stämmer ner mig denna vecka är att Tilda är bortrest och hon är en av de som gör mina dagar. Hoho ajja slutsatsen blev som att LIVET LEKER!!
 
Så ruskigt fula haha, men han är tamefan det bästa som hänt mig, varädensbästafinasteunderbarasteGeronimo♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Finaste <3

Svar: Haha, det känns bra att du känner så :* ♥
Johanna Wisten

2013-05-05 @ 21:00:35 / URL: http://naromis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback