Många bollar i luften

Jagvet, bloggningen är låg. Men har jätte mycket med allt just nu, skolan, hästarna, hemma och ja nästan allt. Men jag ska bättra mig så fort allt har kommit i styr. Helgen har gått fort, men mer om den i ett annat inlägg. Har inte så mycket att berätta men kan ju dra egenom min vecka iallafall. 
 
Måndag: (idag) Dressyr lektion på Uriel, Lång skoldag.
Tisdag:  Hemma, plugga, städa osv. Kanske fara till BRK en snabbis. 
Onsdag: Hopplektion på en nån ponny, som ni får veta sen, haha jag vet inte själv vem de är, men inte Uriel iaf så. 
Torsdag: Rida och fixa åt Geronimo, blir troligen hoppa lite och rida ut. 
Fredag: Fixa åt Geronimo, packa alla saker inför lördagen och så. 
Lördag: Hopptävling i Råneå med Geronimo, hm undra hur det komme gå, har ingen aning? 
Söndag: Fixa åt Geronimo, longera han och köra lite NH. 
 
Som ni ser så är det en lugn vecka för Jerry (Geronimo), förutom lördag då. 
 
Finaste på senaste tävlingen, gud vad fin han var då! Hoppas han sköter sig lika fint nu i helgen ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback