Sötpojkarna

Malin sov hos mig igår ju. Vi gick först till stan igår träffade Ida och Alice, hängde runt där ett tag, men eftersom det var extremt kallt och tråkigt så vandrade jag och Malin hem igen. När vi kom hem så chillade vi, gjorde videos, åt osv. 
 
Imorse vaknade vi vid 9 tiden, vi såg en bit av en film innan Malin var tvungen att bege sig hemmåt. Då åt jag en massa frukost haha och hoppade studsmatta med Hjalmar och Melker haha. Sen så gick jag och min familj till stan och åt. Nu är jag hemma och ska snart dra till BRK för att fota kalas bilder till USS. Det var nog allt, hejdå! 
 
 
 
Bjuder på ett par söta bilder på Hjalmar och Melker från idag, hihi! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback