Träna, plugga och städa.

Som rubriken säger är det jag gjort idag förutom skolan då men ja. Sjukt långtråkig dag men ändå skönt och "chilla" lite. Kom hem från skolan runt halv 3, åt innan jag tog mig i kragen och satt musik i högtalarna och körde ett styrke pass. Blev att köra vader, mage och armar. Men måste ju vara vältränad inför sommaren ;) 
Nä men känns som jag måste komma igång men träningen nu!! 
 
Sen så åt jag middag och tog det lugnt ett tag, sen så läste jag ut boken jag läser, vi har hemläxa att läsa en bok så känns sjukt skönt att ha en "läxa" gjord. Ajja nu sitter jag här och skriver lite. Tänkte fixa ett par tidinställda till imorgon och så. 
 
De finaste jag har ♥ Tänkte troligen göra ett bild inlägg med dessa bilder senare, så vet ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback