Dagens uteritt - Cian

Idag for jag till stallet med Maria. Väl där så fixa vi allt i stallet innan vi begav os ut på uteritt jag och Cian med Maria och Sessan och Jeanette och Etna. Det gick jätte bra idag han var super lugnt och till och med lite seg, som är väldigt ovanligt haha. Han är den som studsar upp och ner fram ochh tillbaka om han inte får galoppera och idag kunde jag till och me lägga om bena på hans mage. Vi körde bara skritt och trav idag och en lite kortare tur. 
Så såg dagens uteritt ut, förlåt för det tråkiga detta inlägget haha. 
 
'
Jag och Cian nu för ca en vecka sedan, finaste älskade Cian! ♥
 
Sen imorgon på morgonen ska jag iväg och göra en jätte rolig sak, men det skriver jag mera om imrogon. Sen senare ska jag på någon konfasak som suger, det ändå bra är att Minna är där! 

Kommentarer
Postat av: big sis

Hur fina!!!! Saknar dig :)

2014-04-10 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback