Gårdagen

Började med gårdagen med att åka med mamma och till Felicias och Annikas stall. Väl där så visade Annika mig runt där och visade vart alla Krux saker finns osv. Sen gjorde jag iordning Krux och så gick jag och Annika ner till ridhuset, jag red dressyr i ridhuset ett bra tag som gick jätte bra, Krulle är så himla fin och rolig att rida men samtidigt svår och kräver väldigt mycket av ryttaren. Det är ju nu femte gången jag rider han och jag tror att det kan bli jätte kul att rida han framöver. Men ja sen gick vi tillbaka och släppte ut han i hagen innan jag drog hem och hoppade innnan jag gjorde mig iordning snabbt. Sen began jag mig till någon konfasak. 
 
Konfasaken vi hade var så sjukt tråkigt, vi stod bara och sjöng i kör i typ 4 timmar. Det ändå som var ganska kul var att jag lärde känna några nya trevliga personer. Efter konfan drog jag, Minna och Frida till hotellet där minna bor just nu och chillade ett tag. Sen efter ett tag gick vi till coop och handlade en massa gott och gick sedan och chillade på hotellet igen. Runt 10 tiden så gick vi till coop och mötte upp Lukas, Lukas, Chrille och Sami. Vi drog direkt hem till mig och så hängde vi hos mig till typ runt 12 då de drog hem och sen gick jag, Frida och Minna och la oss ett tag senare. Sjukt kul jag hade det men härliga människor! 
 
Några mobilbilder från igår!
 

Kommentarer
Postat av: ;)

Hooooookarn

Svar: Jahaja
Johanna Wisten

2014-01-22 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback