Dagens ridpass - Geronimo

Åkte till stallet idag direkt efter jag ätit. När jag kom dit så började jag med att ta in han och göra iordning han för ett dressyrpass. Jobbade i skritten ett tag innan jag övergick till trav. När jag hade jobbat egenom han riktigt ordentligt i traven och när jag kände att jag har han mellan handen och skänkeln så fick han pusta ett litet tag. Sen så började jag jobba med galoppen, han var så fin. Arbetade i perfekt uppburen form och ja det kändes som allt satt. 
 
Efter att ha galopperat ett tag i varje varv så valde jag att vi skulle ta en tur i skogen och busa av oss. Haha, det fick vi också. Tog lite bockningar, rejsaaa osv.
 
Jag och Geronimo i söndags. Jag är äckligt glad att jag får chansen att rida och sköta världens finaste ponny Geronimo fyra hela dar i veckan ♥ 

Kommentarer
Postat av: Wilma Nilsson

Gud så söta ni är! <3
Kram

Svar: Åh tack, men du och Jasmin då!! ♥
Johanna Wisten

2013-04-24 @ 07:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback