En galen skrattfull uteritt

For direkt till Geronimo idag efter jag ätit middag. När jag kom dit så mockade jag och gjorde iordning en väldigt smutsig Geronimo. När jag skulle gå ut och rida så hade Emilia precis ridit klart Jack och hennes lille bror höll på att rida fram Lillen, men sen fick Emilia hoppa upp på Lillen och så fick jag skritta av Jack och Emilias lillebror fick Skritta fram Geronimo. 
 
Sen bar det ut i skogen på Geronimo med Lillen och Emilia. Först red i "laxis" ett varv, men sen ville vi hitta på nå ännu roligare så vi gick till en skog och följde en lite smal väg till Heden skolan där några av Emilias vänner var. Så då stannade vi där ett ganska bra tag. En av de fick tillomed testa rida för första gången, haha höll på dö av skratt om man säger så. Senare så skrittade vi hemmåt och gav de kvälls fika. 
 
Världens finaste.. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback