Dagens uteritt - Cian

 
 
-Tre småsöta bilder från dagen-
 
Det blev att vakna upp hemma hos mig med Mimmi och Eveline imorse, vi åt frukost osv sen bar det direkt till Mockis. Jag och Eveline skulle rida ut på Cian och Chippy och så blev de. Det fick bli en längre sväng med mycke tempoväxlingar. Det gick väl sådär.. Det kändes som att sitta på en kanon som när som helst skulle sprängas, haha. Men om man tänker bort att han var så taggad så gick det jätte bra! Finafina Cian ♥ 
 
Sen så åkte även Guiness idag, åh lillpojken. Fick ingen speciell relition med han precis men charmigare ponny får man allt ta och leta efter! Höll nästan på brista igår när jag myste med han i boxen, kändes det som i alla fall. Nu får jag säga lyckatill till de nya lyckliga ägarna! Här kommer några av de sista bilderna jag tog på han.
 
 
Asså kolla bara på han, kan inte sluta smälta åt hur söt han är. Kommer sakna dig kompis ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hejsan! Gillar verkligen bloggen, superfin!

Om du har lust med ett bloglovinbyte kan du väl bara säga till? ;) :)

Svar: Åh tack! :')
Hehe jag använder inte bloglovin, men när jag fattar det då kan jag följa dig! ;)
Johanna Wisten

2013-06-29 @ 11:44:25 / URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Josefin

Vilken fin blogg du har tjejen, hur länge har du bloggat? :) Kram / www.pageryd.horseworld.se

ps: länka gärna din blogg hos mig så kanske jag lyfter fram den :)

Svar: Åh tack, jag blir så glad! Jag har bloggat ca 2 månader med denna blogg, sen har jag haft en massa bloggar innan det så ett tag..
Ja, gärna! :-D
Johanna Wisten

2013-06-29 @ 16:37:26 / URL: http://pageryd.horseworld.se
Postat av: Lina & Julia - TeamPonnys

Jättefina bilder, du är riktigt duktig!

Svar: Åh vad glad jag blir, tack! :')
Johanna Wisten

2013-06-30 @ 15:11:41 / URL: http://teamponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback