Hur det ligger till.

Fick denna kommentar "Har du börjat rida Jack nu också? :) Eller vilka hästar rider du nu? Geronimo, brk, ängsan osv?  Nu är det lite rörigt tycker jag :p" Så tänkte göra ett litet snabbt inlägg om hur det nu är. 
 
Nej jag rider inte Jack utan jag tävlade han bara en tävling för att Emilia skulle bort. Ja jag rider Geronimo fyra dar i veckan, dock har vi inte så lång tid kvar tillsammans.. Nej jag rider inte inte Ängsanemon utan jag kör henne då och då när jag hinner. Men jag har ju "provridit' en super speciell men fin c-ponny vid namn Cian nu fyra gånger, men berättar mer om han när allt är säkert osv. Sen så har jag även en annan sak på g.. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback