Sista dressyrlektionen

Igår så var det sista dressyrlektionen och jag fick pröva rida Vampiro för första gången. I början så gick det inte alls bra, han hade huvet uppe i himlen hela tiden, gick knappt fram och spände sig som bara den. Men sen efter ett tag när jag fattade hur jag skulle göra så gick det mycket mycket bättre. Sen galoppen, herregud vilken skön galopp och stor haha. Men ja riktigt rolig ponny, tackar inte nej till att få rida han igen! 
 
Ni får en random bild på mig och Malin från vintras för det finns inga bilder på Vampiro.

Kommentarer
Postat av: Nyfiket Hallon :D

Kan du skriva ett inlägg om Cian? Är det en häst du tänker köpa eller bli fodervärd/medryttare åt? Kan du ladda upp bilder på Cian? :D

2013-06-11 @ 14:45:04
Postat av: Anonym

Vampiro visst kommer han från Piteå ridklubb (prk)?

Svar: Ja det gör han! :)
Johanna Wisten

2013-06-12 @ 13:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback