Tagga tävling

Idag så började jag tagen med en kort och chill skoldag. Sen så drog jag och Susanne och köpte glass, hängde på stan ett tag osv. Sen så skjutsade mamma oss till stallet där vi fyllde hö osv innan vi tog in Jack och Geronimo för uteritt+lite dressyr. 
 
Jag red Jack medans Susanne red Geronimo. Vi började med att skritta ut en bit, sen så gick vi till banan där vi red lite dressyr men eftersom det var sjukt varmt så red vi bara en kortis där. Sen så red vi ut igen och då tog vi lite galopp som både Jack och Geronimo tyckte var superkul.  
Efter vi ridit så gav jag Jack kraft och sedan släppte ut han. Med Geronimo så tog vi bara av sadeln och sedan drog vi till badplatsen där vi provbada lite för iår och det tyckte Geronimo var så skönt.  
 
Efter det så packade jag det mesta inför Jokkmokk som är imorgon, jag är så himla taggad. Det är tredagar och jag ska vara med på Jack. Det ska bli så himla roligt! Ajja nu ska jag försöka sova så jag kan bli lite frisk, jag har nämligen blivit lite sjuk så ja.. 
 
 
- Två bilder från dagen -
 
 
 

Kommentarer
Postat av: erzzor

Lycka till nu johanna!! :DD
btw, ni är så fina tillsammans både du och jack och du och jerrry mehehhe :*

Svar: heheh lite efter men taaaack :DDD
:* du pigg å bibb då!! :*
Johanna Wisten

2013-05-30 @ 23:29:14
Postat av: Emely Björkqvist

väldigt fin blogg! ^^

Svar: Åh tack!! :)
Johanna Wisten

2013-06-02 @ 11:31:16 / URL: http://baszek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback